Warrior

Warrior – pro bojovníky s vlastními limity

Lekce Warrior se dají charakterizovat jako cvičení pro zarputilce a bojovníky se svými vlastními limity. Není to cvičení, kde byste rekordy ve zvedání hmotnosti, ale také zdaleka ne cvičení pro lehké váhy pro slečinky. Při lekcích Warrior se fyzicky dostanete „na plech“ jak z pohledu kardio výdrže, tak i silové vytrvalosti. Základními nástroji pro cvičení jsou kettlebelly, clubbelly, slambally, velká činka, jednoručky a vlastní váha. Cvičení je proto skvělé pro fanoušky bojových umění, ale nejen pro ně. Ocení ho všichni, kteří chtějí mít přirozenou atletickou postavu, spíše ocelové, než nafouklé svaly a chtějí mít nezdolnou výdrž. Po těchto lekcích budete opravdu velmi unaveni a budete cítit všechny svaly v těle… Ale budete šťastní že jste to dali a úspěšně absolvovali další lekci „bojovníka“. Přestože je Warrior náročný, není zdaleka určen pouze pro muže. Tak jako všechna naše cvičení i Warrior uzpůsobujeme pro ženy, které se ho zúčastňují. A proč by se měl Warrior zařadit do Vašeho týdenního plánu fyzických aktivit?

Výrazně posunuje Vaši fyzickou kondici

Warrior je opravdu náročné cvičení. Kombinuje rozvoj síly, výbušnosti, vytrvalosti i aerobní (kardio) kondice. V relativně krátkém čase (cca 30 min.) absolvujete vysoce intenzivní a namáhavé cvičení. Navíc žádné cvičení není stejné – mění se cviky na každou svalovou partii, používané náčiní, pořadí cviků. Kromě toho, že svaly dostávají změnou cviků, náčiní a pořadí vždy nový a nový impuls, který je nutí k rozvoji, je toto namáhavé cvičení zábavné. Lekce Warrior jsou svým typem zaměření, všestranností a nasazením mimořádně účinné pro růst fyzické kondice.

Procvičíte komplet celé tělo

Tak jako ostatní naše cvičení, i Warrior procvičí dokonale celé Vaše tělo. Tím, že používáme tzv. volné váhy, dostanou při cvičení zabrat i svalová vlákna, která byste při posilování na posilovacích strojích zapojit nedokázali. Tento prvek ocení zejména milovníci úpolových sportů jako je judo, BJJ, grappling, zápas, apod. Tento pro ně specializovaný trénink je však otevřený komukoliv, komu více než na objemu svalové hmoty a maximální síly záleží na komplexním, zdravém a přirozeném růstu svalů, vytrvalosti, odolnosti a celkové kondice.

OBĚ LEKCE SE PO TÝDNU STŘÍDAJÍ, NUTNÁ REZERVACE ALESPOŇ 3 HODINY PŘEDEM!

Proč Warrior v SPORTECAS Fitness klubu?

  • Náročné silově vytrvalostní a intenzivní intervalové cvičení
  • Vhodné pro sportovce, fanoušky úpolových sportů a ty, co mají rádi výzvy
  • Pokaždé jiné cviky, které procvičí celé Vaše tělo
  • Příjemné prostředí v nově zrekonstruovaném 150 let starém objektu
  • Snadná dosažitelnost a možnost parkování

Jak vypadá typický trénink Warrior:

  • 5 minut zahřátí
  • 5 – 10 minut rozcvičení
  • 30 minut silově-vytrvalostní intervalový trénink
  • 5 – 10 minut zklidnění a závěrečné protažení