CrossFarmer

CrossFarmer – hit celebrit

CrossFarmer je silově-kondiční trénink, který vychází z populárního Crossfitu. Je určený spíše pro pokročilejší zájemce, kteří se chtějí více zaměřit na silová cvičení, která jsou náplní první části lekce a poté zvýšení kondice silově-vytrvalostním, intenzivním, intervalovým cvičením v druhé části lekce. Přestože se jedná o náročné cvičení, i tyto lekce nejsou zdaleka určeny pouze pro muže. Naopak, tento typ cvičení má ve světě i u nás  velkou oblibu i mezi ženami. Ostatně Crossfitu (obdobnému cvičení) propadla například i Kate Middletonová nebo Cameron Diaz, z mužů pak Brad Pitt nebo Matt Damon. Stejně tak u nás tyto lekce navštěvují i ženy. Několik důvodů proč k nám na lekce CrossFarmer:

Kombinace, která funguje

Kombinace silového a následně intenzivního intervalového tréninku Vám pořádně zaměstná oba typy svalových vláken. Silová cvičení pomohou při získávání svalové hmoty, intervalová cvičení zase pozitivně ovlivní Váš kardiovaskulární systém. Kombinace obojího Vám potom pomůže při zrychlení metabolismu a zlepší Vaši kondici ve všech směrech. Je to optimální řešení pro ty, kteří si v našem fitness klubu chtějí zlepšit kondici pořádnou náloží cvičení, ale nechtějí cvičení spojit s nějakým úpolovým sportem.

Posilování a kondice zábavnou formou

Naše posilovna není tradiční. Stroje v ní nenajdete protože vyznáváme cvičení, které je přirozené a tomu odpovídá i vybavení naší posilovny. To však zdaleka neznamená, že u nás nenajdete cvičení a váhy, které by pro Vás neznamenaly velkou výzvu. Kdo chce, může si u nás (pokud to zvládne) na olympijskou osu naložit i více než 200 kg. Na druhou stranu bude i takový borec mít problém ustát náš 20 kg clubbell. Zajímavých, ale vysoce funkčních náčiní u nás naleznete celou řadu a mají za účel poskytnout našim členům zajímavé, zábavné a pokaždé jiné cvičení.

NUTNÁ REZERVACE ALESPOŇ 3 HODINY PŘEDEM!

Proč CrossFarmer v SPORTECAS Fitness klubu?

  • Oblíbený typ cvičení řady celebrit
  • Kombinace silového a intenzivního intervalového tréninku
  • Příjemné prostředí v nově zrekonstruovaném 150 let starém objektu
  • Snadná dosažitelnost a možnost parkování
  • Moderní, zábavné a vysoce účinné tréninkové pomůcky podle nejnovějších trendů ve cvičení
  • Více než 20 druhů náčiní, na kterých můžete procvičit celé tělo v nepřeberném množství cviků

Jak vypadá typický CrossFarmer trénink:

  • 5 minut zahřátí
  • 5 -10 minut rozcvičení
  • 25-30 minut silový trénink
  • 10-15 minut intenzivní intervalové cvičení
  • 5 minut zklidnění a závěrečné protažení